Otrzymuj najnowsze informacje o targach

Włącz swój javascript, aby przesłać ten formularz

Mgr inż. Paweł Urbański - absolwent wydziału Inżynierii i Marketingu Tekstyliów Politechniki Łódzkiej jest w branży tekstylnej od 22 lat, jego spojrzenie na świat mody jest nowatorskie i pełne pasji. Think Global Act Local towarzyszy przy każdym realizowanym przez niego projekcie w branży modowej. Swoje pomysły zamienia w praktyczne usługi przyjazne dla najbardziej wybrednych klientów. Jako przedstawiciel jednego z  liderów w segmencie wykańczania odzieży w Europie ma świadomość jak są produkowane wyroby gotowe i jak można tę branże ulepszyć. Od kilku lat dumnie reprezentuje markę KNKKANAKA, która posiada certyfikat GOTS ( Global Organic Textile Standard ). Świadomość tego, jak ważny jest zrównoważony rozwój powoduje, że usługi jakie są  oferowane spełniają oczekiwania slow fashion, który jest możliwy. Podnoszenie świadomości konsumenckiej to jego cel na najbliższe lata. 

W obecnym roku  uruchomił autorską platformę UPDIWU, która skierowana jest do konsumentów i producentów odzieży, na której można upcyklingować swoje produkty powodując wydłużenie terminu ich przydatności.

KNK-KANAKA - jest stale rozwijającą się pralnią i farbiarnią. Barwimy, spieramy, wykańczamy wyroby gotowe z tkanin naturalnych takich, jak bawełna, len czy denim. Świadczymy także usługi dodatkowe: prasowanie, metkowanie oraz pakowanie. KNK-KANAKA może pochwalić się certyfikatem Global Organic Textile Standard (GOTS) - chcemy być transparentni w naszych działaniach, a aspekt ekologiczny jest dla nas bardzo ważny. Wysoka jakość idzie w parze ze zrównoważonym rozwojem, a hasłem, które towarzyszy wszystkim naszym poczynaniom jest ACT LOCAL, THINK GLOBAL.

UPDIWU - upcycle do it with usTo projekt stworzony na potrzeby upcyclingowego spojrzenia na fast fashion, który powoduje gigantyczne generowanie śmieci. Chcemy pokazać, że odzież używana, lekko zniszczona czy sprana może dostać jeszcze jedno, całkiem nowe życie. Jej upcycling jest możliwy i korzystny dla każdego z nas, ale i, co ważniejsze, dla środowiska. Projekt ten kierujemy zarówno do marek odzieżowych, jak i klientów indywidualnych, którzy mają możliwość samodzielnego zaprojektowania ubrania za pomocą strony internetowej.